torsdag 23 juli 2015

Ekonomi

Fick 2000 jävla spänn av mamma i förrgår. Nu är allt borta. Varenda spänn. Allt. 

Var alldeles nyss på stadium och ba ehe kan jag ta på faktura?? Men det tog en jävla tid pga tekniska fel osv. Sen sa hon: "vi gör ju en kreditupplysning också :)))" lol tänkte jag, jag har ju inget på mig. Eller? Allt avslogs och jag skämdes eftersom jag hade stått där och ba ehehe så ekonomiskt digert ska det väl inte bli och slängde mig med termer och låtsades som att jag inte alls har ekonomiska problem. 

Jag har aldrig skämts så mycket i hela mitt liv. Fick sån jävla panik. Jag trodde att jag inte skulle få nog med luft. Trodde jag skulle spy eller svimma eller dö. Jag ville bara därifrån. Jag vill inte va där. Jag ville inte vara någonstans. Herregud. 

Jag har ekonomiska problem och ett shoppingberoende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar